NS-campagne voor gezondheid op het station
NS Poort dochter Servex is dit jaar samen met Unilever een ‘Vitality Campagne’ gestart om gezondheid op het station te bevorderen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met een gratis boekje vol met tips op het gebied van gezondheid wil Servex bijdragen aan een bewuste levensstijl. Bovendien bevat het boekje diverse kortingen op gezonde producten op het station.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het gratis ‘Vitality Magazine’ met een oplage van 900.000 stuks moet de stationsbezoeker laten zien zien dat een bewuste levensstijl goed mogelijk is op het station. Naast tips over hoe je eenvoudig aan voldoende beweging komt op het station, staan er in het minimagazine verantwoorde menusuggesties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid