Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV komt met campagne met Gif-karakters

MTV Networks begint morgen met de internationale MTV Mobile ‘Gif Me More’ brand advertising-campagne. Het is de bedoeling dat de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MTV Networks begint morgen met de internationale MTV Mobile brand advertising-campagne.
Het is de bedoeling dat de campagne meehelpt aan het opbouwen van een globale merkidentiteit voor .

related partner content for mobile comes here

In verschillende landen werkt MTV Networks samen met telecomoperators om jongeren mobiele diensten aan te bieden. MTV Mobile is in Nederland een samenwerking tussen MTV en HI.

Door een abonnement op MTV Mobile te nemen krijgen abonnee’s extra’s zoals MTV show & previews, MTV Experiences zoals gratis toegang tot clubs en korting op festivalkaarten, en onbeperkt snel internet.

De campagne is gebaseerd op het idee dat MTV Mobile je meer geeft en is een wereldwijde advertentiecampagne die geanimeerde Gif’s (Graphics Interchange Format-karakters) gebruikt in een serie advertenties en commercials.

De commercials richten zich de MTV Mobile doelgroep en ‘spreken jongeren aan door ze te laten zien hoe je nieuwe content kunt creëren door originele content aan te passen’, aldus het persbericht.

De campagne bestaat uit drie verschillende advertenties en commercials, ‘’, ‘’ en ‘’.

In alle scenario’s worden drie onsuccesvolle karakters getransformeerd door de Gif God. De identiteit van de Gif God werd bepaald door vijf potentiële karakters bedacht door fans via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in