Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzame consumptie boosten?

Hoe kunnen we de vraag naar duurzaam voedsel een 'boost' geven? Door nieuwe categorieën van duurzaamheid op de markt te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Duurzaam voedsel krijgt een boost als er meer divers aanbod is. Kijk naar biologisch, mijn stelling is: de groei is daar wel zo'n beetje uit; de late majority van kopers die daar potentieel aangesproken door wordt koopt het nu wel.

related partner content for mobile comes here

Wil 'duurzaam' groeien, dan moeten er nieuwe categorieën van duurzaam voedsel komen: voor elk wat wils. Ik zie bijvoorbeeld kansen voor de met concepten gepositioneerd op minder post-moderne consumentendoelgroepen met bijvoorbeeld producten uit de zogeheten gesloten kas of uit de kas-als-energiebron.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in