Overslaan en naar de inhoud gaan

Saatchi & Saatchi/Leo Burnett claimt grond voor SaveTibet.nl op Koninginnedag

Morgen barst Koninginnedag weer los. In Amsterdam zijn de beste stukken straat natuurlijk allang geclaimd voor de vrijmarkt. Ook Saatchi &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Saatch & Saatchi deed dat voor 'International Campaign for Tibet' (ICT). Op diverse plekken in Amsterdam werden - met tape - stukken grond geclaimd, in de vorm van het Tibetaanse grondgebied.

related partner content for mobile comes here

De boodschap in dit kleine stukje Tibet is even helder als confronterend: 'Bezet'.

Bezoekers van de vrijmarkt worden vervolgens opgeroepen om de website te bezoeken, om de geweldloze strijd van het Tibetaanse volk tegen de bezetting te ondersteunen.
 

De 'International Campaign for Tibet' (ICT) is een internationale, niet-gouvernementele organisatie, met als belangrijkste aandachtsgebied de bevordering van mensenrechten en democratische vrijheden voor het Tibetaanse volk.

ICT werd in 1988 opgericht en heeft kantoren in Washington, Brussel, Duitsland (Berlijn), India en Nepal. ICT heeft het CBF-keurmerk en ANBI status.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in