Overslaan en naar de inhoud gaan

Mazda laat bioscooppubliek testrit rijden

Fast Lane is het eerste second screen project met accelerometer besturing in de bioscopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om met deze game mee te kunnen doen, diende het publiek eerst een app te downloaden. Deze was gratis te downloaden door het beschikbare Wifi in de zalen. De beste mobiele bestuurders konden diverse prijzen winnen. Deelnemers konden in de app ook direct een testrit aanvragen. De gegeven werden automatisch doorgestuurd naar de dichtsbijzijnde Mazda autodealers.  In totaal vroegen 6.100 bioscoopgangers een testrit aan. De Mazda3-campagne was te zien in diverse bioscoopzalen van Toronto en Vancouver.

related partner content for mobile comes here

De 2nd sceen Mazda campagne is ontwikkeld door JWT Canada. 

Zie video: 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in