Mazda laat bioscooppubliek testrit rijden
Fast Lane is het eerste second screen project met accelerometer besturing in de bioscopen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Om met deze game mee te kunnen doen, diende het publiek eerst een app te downloaden. Deze was gratis te downloaden door het beschikbare Wifi in de zalen. De beste mobiele bestuurders konden diverse prijzen winnen. Deelnemers konden in de app ook direct een testrit aanvragen. De gegeven werden automatisch doorgestuurd naar de dichtsbijzijnde Mazda autodealers. In totaal vroegen 6.100 bioscoopgangers een testrit aan. De Mazda3-campagne was te zien in diverse bioscoopzalen van Toronto en Vancouver.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De 2nd sceen Mazda campagne is ontwikkeld door JWT Canada.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid