FCB Amsterdam maakt campagne voor Zappelin
De Nederlandse Publieke Omroep is een campagne gestart voor het merk Zappelin.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bureau FCB Amsterdam ontwikkelde een marketingstrategie en imagocampagne gericht op de ouders van de kleine kinderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze campagne moet Zappelin neerzetten als de veilige haven met verantwoorde, kindvriendelijke programma’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZoals Buurman en Buurman bijvoorbeeld, Wickie de Viking, Shaun het Schaap en Mega Mindy.
TVC ZAPPELIN - Shaun the sheep
TVC Zappelin Buurman en buurman
TVC ZAPPELIN - Mega mindy
TVC Zappelin Wicky de Viking
Credits
Merk : Zappelin
Campagne : kinderen blij, ouders blij
Media : TVC / Billboard
Klant : NPO
Bureau : FCB Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid