Vinex, PMA en SKO gaan Nederlands online bereiksonderzoek samen beheren
Vinex, PMA en SKO hebben woensdag een intentie tot samenwerking getekend die moet leiden tot een gezamenlijk beheerd online…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vinex en PMA participeren nu in het DDMM-onderzoek. SKO heeft op 8 juli een contract getekend met TNS-NIPO/Kanter Media voor de opzet van een online bereiksonderzoek. Het doel is om dit laatste project gezamenlijk te gaan beheren met ingang van 1 januari 2015. Daarmee moet er één standaard onderzoek in de markt komen voor het meten van alle vormen van online mediaconsumptie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De details over de samenwerking en de inhoud van het project worden na de zomer bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid