Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter kijken naar Burgers

De nieuwe huisstijl van de dierentuin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Nee, de net geboren brillangoer krijgt geen naam. Bij Burgers’ Zoo hebben dieren bijna nooit een naam. Dieren moeten vooral dieren zijn.’ In alles wat marketingmanager Tim Lammers van de eigenzinnige Arnhemse dierentuin vertelt, klinkt door dat het er anders aan toe gaat dan in pak ‘m beet ‘een gewone dierentuin’. Het aapje zag twee dagen voor het WK het levenslicht en blijft - speling der natuur - een maand knaloranje voor hij net zo zwart kleurt als zijn ouders. Pr-technisch een droomscenario, goed voor een piek in bezoekersaantallen, met direct een hijgende trits gewonemensenmedia die knuffelbeelden willen schieten, maar Lammers blijft er rustig onder.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in