Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv-campagne Eye Wish Opticiens: ‘Meer oog voor jou’

Eye Wish Opticiens is maandag begonnen met een nieuwe tv-campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko.
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercial beseft een man al wandelend door de stad dat in een wereld waarin alles sneller en slimmer moet, persoonlijke aandacht steeds schaarser wordt. Dan komt hij bij de winkel van Eye Wish Opticiens, waar je wel op echte aandacht kunt rekenen.

Terwijl opticiens steeds meer concurreren op prijs, kiest Eye Wish Opticiens nadrukkelijk een andere koers, zegt marketingmanager Femke van Doorn. ‘We faciliteren en trainen onze opticiens en zorgen dat ze best practices delen. Zo empoweren en inspireren we ze om klanten echte persoonlijke aandacht te bieden. Dat maakt ook hun werk nog leuker. We geloven rotsvast dat onze visie en aanpak tot de beste klantervaring leidt.’

Met de nieuwe campagne wil Eye Wish Opticiens de merkbelofte ‘Meer oog voor jou’ kracht bijzetten. De campagne loopt tot 31 augustus. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in