Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkcijfers februari 2014

De publieke omroepen behaalden in februari over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 42,4%.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zenders van RTL Nederland behaalden in deze maand een marktaandeel van 21,8% en de SBS zenders 11,7%.

related partner content for mobile comes here

Prime time
In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 39,5%, de zenders van RTL Nederland 28,6% en de SBS zenders 15,5%.

Kijktijd
In februari 2014 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 234 minuten. In februari 2013 was dit 215 minuten. Het aandeel van uitgesteld kijken tot en met zes dagen na uitzending, bedroeg 4,2% van de totale kijkdichtheid in de maand februari.

De programmaranglijst wordt gedomineerd door de Olympische Spelen in Sotsji. Maar liefst 22 programma&;s in de top 25 betreffen Olympische wintersport.

Boer zoekt vrouw internationaal op 2 februari was het best bekeken niet-Olympische programma. Dat trok 4,3 miljoen kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in