Overslaan en naar de inhoud gaan

Specsavers doet poging tot stunt

Negen bikinibabes op gympen en met groene fluitjes in de mond in het centrum van Den Haag: stunt!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;De zomer is aangebroken in Nederland&;, meldde Specsavers gisteren in een persbericht. De brillenketen liet namelijk een groep bikinibabes op hol slaan in het centrum van Den Haag. 

related partner content for mobile comes here

De stunt is geïnspireerd op de commercial van de optiekketen uit 2010 die Specsavers vanaf deze week in de reprise heeft gedaan. Daarin is blijkt het Axe-effect niet op te gaan wanneer je verkeerde bril op hebt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Specsavers kon voor de stunt niet het budget reserveren om honderden babes over de Lange Voorhout te laten rennen. Het bleef bij negen meiden, ieder op hun eigen gympen, maar wel met dezelfde bikini en gewapend met hetzelfde groene plastic fluitje. Het lulletje met de verkeerde bril was op slippers.

De stunt was bedoeld om de nieuwe collectie zonnebrillen van 2014 onder de aandacht te brengen. Klanten profiteren tot en met 4 mei van een zomerse actie. (&;Bij aankoop van een complete bril vanaf €79 krijg je een gratis merkzonnebril op sterkte.&;) Ingrid Kersting, woordvoerder Specsavers: &;Goede UV-bescherming is essentieel, ook in het vroege voorjaar.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in