
Coca-Cola noemt het zelf de ‘grootste marketingcampagne’ sinds de introductie van Coca-Cola Zero om het calorievrije drankje onder de aandacht van vooral jongeren te brengen. Volgens Coca-Cola een geschikt moment, omdat ‘consumenten steeds meer behoefte hebben aan calorievrije producten’.
De Just Add Zero-campagne stelt de kracht van Zero centraal: 2 zussen veranderen in 20 aantrekkelijke vriendinnen en een feest voor 100 feestgangers wordt een festival voor 1.000 bezoekers. Ook in de online video worden situaties ineens veel leuker door Zero toe te voegen: een middagje vissen, een breicursus en potje petangue.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensWhat do pétanque, fishing and knitting have in common? Zero.
Om de doelgroep te motiveren een bewuste keuze te maken, is een grootschalige winkelactivatie onderdeel van de campagne. ‘We lanceren een aantal initiatieven in samenwerking met verschillende supermarktketens ‘, aldus Suzanne Pater, brand activation manager Coca-Cola Zero. Daarbij kunnen consumenten een 1.5 liter fles Coca-Cola Zero met korting kunnen of gratis ophalen. ‘Op deze manier willen we Coca-Cola Zero bij meer dan 1 miljoen huishoudens onder de aandacht brengen.’ Ook wordt de campagne ondersteund met een horeca-actie. Zo worden meer dan 1.000 horecagelegenheden voorzien van gratis Coca-Cola Zero-wifi. Gebruikers daarvan krijgen een gratis Coca-Cola Zero.
Coca-Cola Zero commercial Nederland 2014 -- Just add Zero
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee