Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola start campagne voor calorievrij

Coca-Cola zet zijn calorievrije drankjes in de spotlights. Het start een grote campagne voor Coke Zero.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Just Add Zero-campagne stelt de kracht van Zero centraal: 2 zussen veranderen in 20 aantrekkelijke vriendinnen en een feest voor 100 feestgangers wordt een festival voor 1.000 bezoekers. Ook in de online video worden situaties ineens veel leuker door Zero toe te voegen: een middagje vissen, een breicursus en potje petangue.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Om de doelgroep te motiveren een bewuste keuze te maken, is een grootschalige winkelactivatie onderdeel van de campagne.  ‘We lanceren een aantal initiatieven in samenwerking met verschillende supermarktketens ‘, aldus Suzanne Pater, brand activation manager Coca-Cola Zero. Daarbij kunnen consumenten een 1.5 liter fles Coca-Cola Zero met korting kunnen of gratis ophalen. ‘Op deze manier willen we Coca-Cola Zero bij meer dan 1 miljoen huishoudens onder de aandacht brengen.’ Ook wordt de campagne ondersteund met een horeca-actie. Zo worden meer dan 1.000 horecagelegenheden voorzien van gratis Coca-Cola Zero-wifi. Gebruikers daarvan krijgen een gratis Coca-Cola Zero.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in