Overslaan en naar de inhoud gaan

Burson ondersteunt de G(irls)20

G(irls)20 kiest Burson-Marsteller als haar officiële media- en communicatiepartner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

G(irls)20 is een maatschappelijke organisatie die streeft naar de economische verzelfstandiging van meisjes en vrouwen over de hele wereld. De organisatie is opgezet overeenkomstig de G20-structuur – als een jaarlijks forum voor internationale samenwerking en besluitvorming.

related partner content for mobile comes here

Vrouwen financieel helpen

G(irls)20 brengt afgevaardigden uit alle G20-landen samen, aangevuld met vertegenwoordigers uit de EU en de Afrikaanse Unie, Afghanistan, Pakistan en de MENA-regio. Samen bediscussiëren en werken zij aan oplossingen die meisjes en vrouwen financieel kunnen helpen.

Australië

wordt in Australië gehouden. De G(irls)20-gedelegeerden zullen dezelfde agenda hanteren als de leiders van de G20. Dat wil zeggen: het bevorderen van de economische groei en werkgelegenheid en het versterken van wereldeconomie om deze meer bestendig te maken tegen economische schokken. De deelnemers zijn allemaal meisjes tussen de 18 en 20 jaar oud.

Wereldnetwerk

Burson-Marsteller sluit met deze samenwerking aan bij een wereldnetwerk van partners in de private sector en van overheids- en social profit-organisaties, die door hun financiële en politieke macht de G(irls)20 Summit steunen.

De stem van jong vrouwen

‘G(irls)20 gaat over het mobiliseren van meisjes en jonge vrouwen, lokaal, nationaal en internationaal. In samenwerking met andere maatschappelijke organisaties en de private sector werken we aan innovatieve oplossingen die leiders van de G20 in overweging kunnen nemen’, aldus Farah Mohamed, president en ceo van G(irls)20. ‘Onze samenwerking met Burson-Marsteller helpt ons de stem van jonge vrouwen te laten horen. Dat is een essentiële stap voor de totstandkoming van een inclusieve wereldeconomie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in