Overslaan en naar de inhoud gaan

Maurice Unck nieuwe directeur Communicatie & Strategie bij NS

Maurice Unck (40) wordt per 1 april de nieuwe directeur Communicatie & Strategie van NS. Unck gaat deel uitmaken van het Executive…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maurice Unck heeft een lange staat van dienst bij NS. Sinds 2002 was hij onder meer productiemanager bij NS Internationaal, commercieel directeur in de regio Noordoost en directeur Bedrijfs- en Productontwikkeling waarbij hij o.a. leiding gaf aan de verwerving van de nieuwe hoofdrailnetconcessie. Momenteel is hij directeur Onderhoud & Service in het directieteam van het onderhoudsbedrijf NedTrain. De keuze om de nieuwe directeur Communicatie & Strategie toe te laten treden tot het Executive Committee vloeit voort uit de herijkte strategie van NS waarin communicatie en stakeholdermanagement een cruciale rol speelt. Een intensieve dialoog met vooral reizigers, belangenorganisaties, politici en media vormt namelijk een belangrijk onderdeel van die nieuwe koers. Timo Huges president-directeur van NS: &;Maurice is een spoorman pur sang. Niet alleen de spoorsector kent hij door en door, ook weet hij de weg in politiek Den Haag. Door meer naar reizigers en belangenorganisaties te luisteren en uitleg te geven over nieuwe ontwikkelingen willen wij onze dienstverlening nog beter laten aansluiten op de spoorwensen en -verwachtingen die er leven in de samenleving. Het geluid van de reiziger zal via Maurice nu nog meer doordringen tot het operationele Executive Committee.&; Unck volgt Jeroen Hellenberg op die zes jaar directeur Communicatie was. Hellenberg vervolgt zijn loopbaan buiten NS.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in