Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Wergan, Philips: ‘We moeten onze innovaties beter communiceren’

Philips zal meer moeite moeten doen om zijn innovaties over het voetlicht te brengen, zegt Richard Wergan, de hoogste marketingbaas in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Wergan is Philips er onvoldoende in geslaagd om duidelijk te maken dat het ‘high end-solutions’  biedt en een brede portfolio met innovatieve producten heeft. ‘Dat soort verhalen hebben we niet voldoende verteld.’ Wergan noemt het een van de grote marketingopdrachten voor het concern om de buitenwereld dit duidelijk te maken.

related partner content for mobile comes here

Mediadeals

Wergan ziet daarbij een grote rol voor storytelling weggelegd om een brand experience op te bouwen met klanten. ‘Daarnaast zijn we onze brand campaign gestart waarvoor we partnerschappen hebben afgesloten met mediapartijen als The Economist, CNBC, LinkedIn, de Wall Street Journal.’

Opinieleiders

Het gaat daarbij om content en thought leadership, aldus Wergan, ‘waarbij we willen zorgen dat de opinieleiders werkelijk begrijpen wat Philips doet. De eerste resultaten van deze storytellingcampagne zien er goed uit. We hebben een hoge mate van engagement op onze site, mensen blijven er ook erg lang. We zetten de samenwerking met deze mediapartners ook voort.’ 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in