Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongerencampagne voor betere gezondheidszorg

De jongerencampagne ‘Kans op Gezondheid’ is onlangs gelanceerd. Deze campagne heeft tot doel jongeren te wijzen op het belang van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eén van de middelen in de campagne is een Survival Calculator; een webmodule
op internet waarmee jongeren eenvoudig hun overlevingskans kunnen berekenen
op basis van vragen over hun lifestyle. De Survival Calculator berekent
vervolgens de levensverwachting in Nederland, maar ook in o.a. Mali,
Cambodja, Rusland en Zweden. De Survival Calculator verwijst door naar
achtergrondinformatie over gezondheidsissues.

related partner content for mobile comes here

Andere middelen die onderdeel uitmaken van de campagne:

- twee Boomerang Freecards

- een poster voor het voortgezet onderwijs

- een banner en button voor internet

De is ontwikkeld door Young Works in opdracht van de , de Nationale Commissie voor Internationale Samenwerking en Duurzame Ontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in