Campagne voor meer beweging
Een ruime meerderheid van de bevolking denkt genoeg te bewegen, maar dat is niet zo. Volgens de Nederlandse Norm voor Gezond Bewegen (NNGB) moeten volwassenen ten minste vijf dagen per week dertig minuten matig intensief bewegen. Deze norm is bij de meeste Nederlanders niet bekend. Met deze nieuwe campagne wil het ministerie van VWS mensen aansporen meer te bewegen in hun dagelijkse leven.
Tijdens de startconferentie in Doorwerth worden de massamediale uitingen van de campagne onthuld, waaronder een grote Sinterklaasactie, billboardreclame, een Postbus 51 spot en een tv-soap. Daarnaast worden tussen 20 november en 1 maart 300 regionale campagnes opgezet om Nederlanders tot bewegen te verleiden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHoewel de campagne bedoeld is voor de gehele bevolking, richt de campagne zich de komende drie jaren op specifieke doelgroepen: gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd, vmbo-leerlingen, bedrijven, sportverenigingen, ouderen en chronisch zieken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid