
De inovatie zit hem vooral in de ongewone knijptube met beleg als pindakaas (zacht en gezoet), jam (zonder stukjes) en dubbelpasta (met calcium). De smaken bevatten geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen.
De bedenkers van het merk zijn afkomstig van Unilever: René Toet, Karin Löwik en Wouter Pol. Ze kwamen tot hun eigen merk ‘omdat Unilever geen ruimte meer heeft voor nieuwe merken’. Ze hebben een eigen bedrijf opgezet onder de naam Food Sense en zijn begonnen met broodbeleg omdat er weinig ‘fun en innovatie’ is in deze categorie, aldus de oprichters van FoodSense.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensGemak en hygiëne zijn de kernwoorden van het nieuwe concept. De doelgroep van het bedrijf bestaat vooral uit kinderen van 6 tot 11 jaar. De tubes zullen door promoties en demonstraties onder de aandacht gebracht worden en er zal een tv-campagne komen. Er is ook een website: www.fred-and-ed.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee