Overslaan en naar de inhoud gaan

Fred&Ed: nieuw kidsmerk

Sinds deze week is het nieuwe kindermerk Fred&Ed op de markt. Het merk begint in broodbeleg, maar later zal het in meer categorieën…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inovatie zit hem vooral in de ongewone knijptube met beleg als pindakaas (zacht en gezoet), jam (zonder stukjes) en dubbelpasta (met calcium). De smaken bevatten geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen.

related partner content for mobile comes here

De bedenkers van het merk zijn afkomstig van Unilever: René Toet, Karin Löwik en Wouter Pol. Ze kwamen tot hun eigen merk ‘omdat Unilever geen ruimte meer heeft voor nieuwe merken’. Ze hebben een eigen bedrijf opgezet onder de naam Food Sense en zijn begonnen met broodbeleg omdat er weinig ‘fun en innovatie’ is in deze categorie, aldus de oprichters van FoodSense.

Gemak en hygiëne zijn de kernwoorden van het nieuwe concept. De doelgroep van het bedrijf bestaat vooral uit kinderen van 6 tot 11 jaar. De tubes zullen door promoties en demonstraties onder de aandacht gebracht worden en er zal een tv-campagne komen. Er is ook een website:.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in