
De NIMA Marketing Jaarprijs is een kwaliteitsprijs op het gebied van marketing en bedoeld voor de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is.
De volgende organisaties zijn genomineerd voor de NIMA Marketing Jaarprijs 2003:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - Flevoland- Transavia Airlines (Basiq Air)
- Schuitema (C-1000)
- Sara Lee/DE (Senseo) De shortlist van 12 organisaties is samengesteld uit 130 Top 3 inzendingen van marketeers in Nederland. Op de shortlist stonden naast de genomineerden de volgende organisaties: Heineken, ID&T, IgloMora Groep (OLA/Magnum), IPN (Idols), Orange Nederland, Rabobank, Riedel Drinks, Unilever Bestfoods (Bertolli) en War Child. De jury van de NIMA Marketing Jaarprijs 2003 bestaat uit de volgende personen: Frank Meysman (voorzitter en ex-Sara Lee/DE), Alfred Levi (voorzitter NIMA), Frans Cornelis RM (voorzitter College Register Marketeers), Hans Gillis (Experian), Hans Scholten (Task Ventures), Nicole Lamberts (Holland Casino), Cor Molenaar (Erasmus Universiteit), Eric Waarts (Erasmus Universiteit), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) en Rupert Parker Brady (Marketing Tribune).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid