Overslaan en naar de inhoud gaan

MailMedia exclusieve e-mailpartner Motivaction's Mentality

E-mailmarketing & -publishing bedrijf MailMedia wordt de exclusieve partner van Motivaction's Mentality. Dit houdt in dat de klanten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bestand is landelijk dekkend en bevat totaal 255.000 persoonsgebonden e-mailadressen. Deze personen hebben toestemming gegeven om benaderd te worden met commerciële berichten. Beide partijen hopen dat een hogere conversie wordt behaald wanneer de uiting vooraf is afgestemd op het sociale milieu van de ontvanger.

related partner content for mobile comes here

MailMedia en Motivaction maken het mogelijk via direct e-mail te mailen naar personen met een vooraf bekende mentaliteit zoals Kosmopolieten, Moderne Burgerij en Opwaarts Mobielen. Tegelijkertijd is het daarmee mogelijk geworden e-maildatabases van organisaties te verrijken met normen-en-waardeninformatie, hetgeen mogelijk nieuwe wegen opent op het gebied van CRM.

Frits Spangenberg, directeur van Motivaction: ‘Opt-in e-mailmarketing, die uitdrukkelijk plaatsvindt met toestemming van de persoon achter het e-mailadres, staat hoog op de agenda van de adverteerders. MailMedia is hierin in een jaar tijd marktleider geworden. Door onze samenwerking kunnen we adverteerders een innovatief en effectief kanaal bieden om hun prospects te benaderen. Men behulp van de Mentalityprofielen kan meer richting worden gegeven aan e-mails, waarmee zowel verzender als ontvanger is gediend.’

MailMedia BV is in september 2002 opgezet door IPAN-voorzitter Johan van Mil. Met titels als Sapenda, Biosmail, Gamemail, TV-menu, Soapmail, Mybutler en Communicatienieuws is MailMedia inmiddels de grootste uitgever van e-mailmagazines. Daarnaast ontwikkelt MailMedia corporate magazines per e-mail en exploiteert bestanden in opdracht van derden zoals Feyenoord, TINE The Internetworking Event, Twigger en Wannahaves. De totale oplage bedraagt ruim 40 miljoen e-mails per jaar op basis van ruim 450.000 actieve abonnementen. De 255.000 opt-in e-mailadressen kunnen door adverteerders worden ingezet voor e-mailmarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in