
Goud was er voor de b-to-b bureaucampagne van Doom & Dickson; Sales Motivation/‘Trade Club Oxygen’, klant O2, bureau TBWA/Direct Company en Durables Auto ‘Renault Kangoo Safari test’, klant Renault, bureau Creative Force.
Zilver: FMCG Food ‘Silvo Kruiden Rek’, klant Silvo BV, bureau Comm'pass Reclamemakers; Travel&Leisure ‘Witte Kerst’, klant Disney Resort Parijs, bureau TBWA/Direct
Company; Innovation ‘Quote 500 armste kinderen’, klant Unicef, TBWA/Direct Company; Non Profit ‘Stop Aids Now! Art bag’, klant Stop Aids Now!, bureau Combinatie van Factoren.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBrons: Alcoholic Beverages ‘Grolsch Beugellamp’, klant Grolsch, bureau DraftWorldwide; Creative Execution ‘Dutchtone Toeslagactie’, klant Dutchtone, bureau Eigen Fabrikaat.
Nederland behaalde dus negen bekroningen en is daarmee derde achter Groot-Brittannië (13) en Ierland (11). De EFSP (European Federation of Sales Promotion) reikt jaarlijks in samenwerking met EACA de awards uit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee