Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie keer Nederlands goud bij ESPA

Nederland heeft op de Europeese Sales Promotion Awards vorige week (2 oktober) in Brussel 3 keer goud, 4 keer zilver en 2 keer brons…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goud was er voor de b-to-b bureaucampagne van Doom & Dickson; Sales Motivation/‘Trade Club Oxygen’, klant O2, bureau TBWA/Direct Company en Durables Auto ‘Renault Kangoo Safari test’, klant Renault, bureau Creative Force.

related partner content for mobile comes here

Zilver: FMCG Food ‘Silvo Kruiden Rek’, klant Silvo BV, bureau Comm'pass Reclamemakers; Travel&Leisure ‘Witte Kerst’, klant Disney Resort Parijs, bureau TBWA/Direct
Company; Innovation ‘Quote 500 armste kinderen’, klant Unicef, TBWA/Direct Company; Non Profit ‘Stop Aids Now! Art bag’, klant Stop Aids Now!, bureau Combinatie van Factoren.

Brons: Alcoholic Beverages ‘Grolsch Beugellamp’, klant Grolsch, bureau DraftWorldwide; Creative Execution ‘Dutchtone Toeslagactie’, klant Dutchtone, bureau Eigen Fabrikaat.

Nederland behaalde dus negen bekroningen en is daarmee derde achter Groot-Brittannië (13) en Ierland (11). De EFSP (European Federation of Sales Promotion) reikt jaarlijks in samenwerking met EACA de awards uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in