Overslaan en naar de inhoud gaan

ID&T en Telfort lanceren nieuw mobiel merk voor dance-scene

Telfort en entertainment- en mediabedrijf ID&T gaan samen mobiele diensten aanbieden aan de Nederlandse dance-scene. Het nieuwe merk, ID&T…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ID&T, groot geworden als organisator van grootschalige dance-events, wil hiermee haar publiek verder van dienst zijn. Voor ID&T en Telfort is de samenwerking een bewuste keuze om zich beter te profileren bij deze doelgroep.

related partner content for mobile comes here

De twee partijen introduceren het nieuwe merk ID&T MOBILE operated by Telfort in november. Het aanbod bestaat uit ID&T MOBILE, prepay en abonnement, met diverse specifieke mobiele diensten die aansluiten op de wensen van het dance-publiek. Voor toekomstige klanten van ID&T MOBILE betekent dit onder meer toegang tot ringtones, MP3 muziek - de nieuwste dancetracks via ID&T Radio - en allerlei interactieve diensten. Op termijn wordt gedacht aan electronische toegangsbewijzen voor de evenementen van ID&T, mobiele reserveringen en betalingen, en het uitwisselen en downloaden van party-foto's.

Voor ID&T is de samenwerking met Telfort een nieuwe uiting van haar brede benadering van het dance-publiek. In de filosofie van ID&T staat de dance-lifestyle centraal; daarom is het bedrijf voortdurend op zoek naar diensten en producten die uiting kunnen geven aan die manier van leven. Een eigen merk voor mobiele telefonie past daar in.
Volgens Duncan Stutterheim was de keuze voor Telfort als partner niet zo moeilijk. “Van partners verwachten wij dat zij passen bij onze mentaliteit. Een partner moet ons de mogelijkheid bieden onze ideeën vorm te geven. Telfort past met zijn ondernemersgeest uitstekend bij onze plannen. De slagvaardigheid van Telfort in het voortraject bevestigde onze keuze.”

Het partnership met het dance-imperium van Duncan Stutterheim is een tekenend voorbeeld van de samenwerkingsactiviteiten die passen in de strategie van Telfort. Het publiek van ID&T is voor Telfort interessant, omdat mobiele telefonie essentieel onderdeel is van hun lifestyle.
Ton aan de Stegge, CEO van Telfort is enthousiast over het partnership. “ID&T is een toonaangevende partij in de dance-scene. Als geen ander voelen ze de doelgroep aan en weten ze die te bereiken. Daarnaast is het partnership tekenend voor de groeiambitie van zowel Telfort als ID&T.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in