Ikea schrijft pitch uit
De relatie met Lemz, sinds drie jaar het reclamebureau voor de merkcampagnes van Ikea, en met De Combinatie van Factoren, sinds circa zes jaar het bureau voor actiematige campagnes, is nog niet opgezegd, benadrukt Rianne Zeelenberg, advertising manager van Ikea. Zowel Lemz als de Combinatie van factoren staan op de longlist van zeven bureaus. Andere namen wil Zeelenberg niet prijsgeven.
De longlist wordt naar verluidt teruggebracht tot drie bureaus, maar Zeelenberg wil dat niet bevestigen. De pitch wordt begeleid door Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects.Tot de herziening van de bureaurelaties is besloten omdat, zo laat Zeelenberg weten, Ikea zich ontwikkelt en verandert en het goed is om naar de communicatiebehoefte van het merk te kijken en naar de vraag welk reclamebureau of welke reclamebureaus daar het beste bij passen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid