Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea schrijft pitch uit

Woonwarenhuis Ikea heroriënteert zich op de relatie met zijn reclamebureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De relatie met Lemz, sinds drie jaar het reclamebureau voor de merkcampagnes van Ikea, en met De Combinatie van Factoren, sinds circa zes jaar het bureau voor actiematige campagnes, is nog niet opgezegd, benadrukt Rianne Zeelenberg, advertising manager van Ikea. Zowel Lemz als de Combinatie van factoren staan op de longlist van zeven bureaus. Andere namen wil Zeelenberg niet prijsgeven.

related partner content for mobile comes here

De longlist wordt naar verluidt teruggebracht tot drie bureaus, maar Zeelenberg wil dat niet bevestigen. De pitch wordt begeleid door Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects.Tot de herziening van de bureaurelaties is besloten omdat, zo laat Zeelenberg weten, Ikea zich ontwikkelt en verandert en het goed is om naar de communicatiebehoefte van het merk te kijken en naar de vraag welk reclamebureau of welke reclamebureaus daar het beste bij passen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in