Overslaan en naar de inhoud gaan

Hogeschool Utrecht wint Communicatie Innovatieprijs

De faculteit economie en management van de Hogeschool Utrecht heeft de Nederlandse Communicatie Innovatieprijs 2005 voor de grootste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De communicatieverbetering kwam tot stand na het automatisch plaatsen van interne nieuwskoppen op iedere pc als screensaver, die herhaaldelijk verschenen op iedere werkplek na enige minuten.

related partner content for mobile comes here

Ongeveer tachtig procent van de medewerkers vond na drie maanden de interne communicatie . 98 procent kon zelfs interne berichten noemen.

De kristallen award zal op 21 april worden aangeboden aan de hoofd marketing en communicatie van Hogeschool Utrecht, faculteit economie en management, Ed van Rijswijk.

De prijs wordt uitgereikt in aanwezigheid van diverse communicatie-'captains of industry' van o.a. de Rijksvoorlichtingsdienst, Defensie en Bloemenveiling Aalsmeer, in de Euromast te Rotterdam.

De Nederlandse Communicatie Innovatieprijs heeft als doel Nederlandse organisaties slagvaardiger maken door het verbeteren van de veelal gebrekkige communicatie aan medewerkers.

De prijs wordt jaarlijks toegekend aan de Nederlandse organisatie die binnen 1 jaar de grootste communicatie verbetering naar medewerkers weet te realiseren. Gemeten aan de hand van een gedegen en onafhankelijk communicatieonderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in