Hogeschool Utrecht wint Communicatie Innovatieprijs


De communicatieverbetering kwam tot stand na het automatisch plaatsen van interne nieuwskoppen op iedere pc als screensaver, die herhaaldelijk verschenen op iedere werkplek na enige minuten.
Ongeveer tachtig procent van de medewerkers vond na drie maanden de interne communicatie sterk verbeterd. 98 procent kon zelfs interne berichten noemen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe kristallen award zal op 21 april worden aangeboden aan de hoofd marketing en communicatie van Hogeschool Utrecht, faculteit economie en management, Ed van Rijswijk.
De prijs wordt uitgereikt in aanwezigheid van diverse communicatie-'captains of industry' van o.a. de Rijksvoorlichtingsdienst, Defensie en Bloemenveiling Aalsmeer, in de Euromast te Rotterdam.
De Nederlandse Communicatie Innovatieprijs heeft als doel Nederlandse organisaties slagvaardiger maken door het verbeteren van de veelal gebrekkige communicatie aan medewerkers.
De prijs wordt jaarlijks toegekend aan de Nederlandse organisatie die binnen 1 jaar de grootste communicatie verbetering naar medewerkers weet te realiseren. Gemeten aan de hand van een gedegen en onafhankelijk communicatieonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid