Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden `Marketeer of the Year 2005`

Er zijn drie genomineerden geselecteerd voor de prijs Marketeer of the Year 2005 van het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury koos Muller van RouteMobiel omdat RouteMobiel ‘in de strijd met de monopolist de grenzen opzoekt en het door agressieve marketing succes heeft geboekt’. Ribbink van TomTom: ‘De propositie is helder en wordt slim neergezet met oog voor wat consumenten belangrijk vinden’, aldus de jury. Marivoet van Nespresso: ‘Consistente marketing van een koffie-concept met veel gevoel voor pr en retailmarketing. Bovendien heeft Nestlé door het directe contact met de afnemers de retailers niet meer nodig’, aldus de jury.

related partner content for mobile comes here

Op 9 juni wordt duidelijk wie de prestigieuze prijs ontvangt tijdens de PIM Marketing Innovatie Dag. Daar presenteren de drie genomineerden hun case en maakt de jury de winnaar bekend.

De jury bestaat uit Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en commercieel directeur Citroën), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (bestuurslid Nima) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/marketing-online.nl).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in