Drie genomineerden `Marketeer of the Year 2005`
De jury koos Muller van RouteMobiel omdat RouteMobiel ‘in de strijd met de monopolist de grenzen opzoekt en het door agressieve marketing succes heeft geboekt’. Ribbink van TomTom: ‘De propositie is helder en wordt slim neergezet met oog voor wat consumenten belangrijk vinden’, aldus de jury. Marivoet van Nespresso: ‘Consistente marketing van een koffie-concept met veel gevoel voor pr en retailmarketing. Bovendien heeft Nestlé door het directe contact met de afnemers de retailers niet meer nodig’, aldus de jury.
Op 9 juni wordt duidelijk wie de prestigieuze prijs ontvangt tijdens de PIM Marketing Innovatie Dag. Daar presenteren de drie genomineerden hun case en maakt de jury de winnaar bekend.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe jury bestaat uit Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en commercieel directeur Citroën), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (bestuurslid Nima) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/marketing-online.nl).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid