Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootste bereik De Zaak, Intermediair

De Zaak heeft het grootste bereik onder decision makers bij de maandbladen/tweemaandelijkse bladen. Bij de weekbladen is dat Intermediair…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het DMS 2005-1 van de Stichting Decision Makers Survey (DMS). De stichting wordt gevormd door 12 uitgevers van dagbladen en tijdschriften: Audax Media, Elsevier Media Amsterdam, Het Financieele Dagblad, PCM Landelijke Dagbladen, SBP BV ‒ De Zaak, Sdu Uitgevers, Scope Publishing, De Telegraaf, VNU Business Publications, Weekbladpers Tijdschriften, Metro en Quote Media. Elke half jaar publiceert de stichting gegevens over het leesgedrag en zakelijke kenmerken van decision makers in Nederland.

related partner content for mobile comes here

De bereikscijfers zien er als volgt uit (bereik per gemiddeld nummer onder alle decision makers, N=1.596.000):

Tweemaandelijkse-/maandbladen

Safe 8%

De Zaak 13%

Opzij 7%

Quote 11%

Ondernemen! 11%

Management Scope 6%

Bizz 12%

Tweewekelijkse bladen

Management Team 15%

Weekbladen

Beleggers Belangen 2%

Elsevier14%

HP/De Tijd 8%

Vrij Nederland 7%

FEM Business 3%

Intermediair 16%

Dagbladen

Algemeen Dagblad 18%

Het Financieele Dagblad 7%

NRC Handelsblad 13%

De Staatscourant 3%

De Telegraaf 26% (exclusief De Telegraaf op zondag)

Trouw 5%

De Volkskrant 18%.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in