Grootste bereik De Zaak, Intermediair


Dat blijkt uit het DMS 2005-1 van de Stichting Decision Makers Survey (DMS). De stichting wordt gevormd door 12 uitgevers van dagbladen en tijdschriften: Audax Media, Elsevier Media Amsterdam, Het Financieele Dagblad, PCM Landelijke Dagbladen, SBP BV ‒ De Zaak, Sdu Uitgevers, Scope Publishing, De Telegraaf, VNU Business Publications, Weekbladpers Tijdschriften, Metro en Quote Media. Elke half jaar publiceert de stichting gegevens over het leesgedrag en zakelijke kenmerken van decision makers in Nederland.
De bereikscijfers zien er als volgt uit (bereik per gemiddeld nummer onder alle decision makers, N=1.596.000):
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTweemaandelijkse-/maandbladen
Safe 8%
De Zaak 13%
Opzij 7%
Quote 11%
Ondernemen! 11%
Management Scope 6%
Bizz 12%
Tweewekelijkse bladen
Management Team 15%
Weekbladen
Beleggers Belangen 2%
Elsevier14%
HP/De Tijd 8%
Vrij Nederland 7%
FEM Business 3%
Intermediair 16%
Dagbladen
Algemeen Dagblad 18%
Het Financieele Dagblad 7%
NRC Handelsblad 13%
De Staatscourant 3%
De Telegraaf 26% (exclusief De Telegraaf op zondag)
Trouw 5%
De Volkskrant 18%.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid