Tv-bestedingen dalen wereldwijd vanaf 2007
Het aandeel van tv-reclame in de wereldwijde reclamemarkt zal dit jaar en in 2006 nog stijgen en vanaf 2007 mogelijk meerdere jaren achter…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens ZenithOptimedia komt tv-reclame in het nauw door nieuwe technologieën als digital video recorders (DVRs), die commercials kunnen overslaan. Het mediabureau kwam gisteren met die voorspellingen. De tv-bestedingen groeien volgens ZenithOptimedia in 2006 naar 37,9 en vervolgens dalen ze in 2007 naar 37,8 (slechts 0,1 procent minder dus dan het jaar ervoor).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De internetbestedingen zullen ook de komende jaren groeien. Eerst gestaag (in 2004 naar 3,8 procent, in 2007 naar 4,4 procent). Daarna zouden ze volgens het Publicis-bureau makkelijk kunnen verdubbelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid