Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier keer goud bij Eva’s

Vier cases scoorden gisteren goud bij de Eva’s 2005: NH Hoteles, Pfizer, Het Parool en Heineken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zilver was er voor Randstad en Nuon; brons ging naar Randstad, BMW, Grolsch en Rabobank. Daarmee heeft de jury, onder leiding van Wim de Vries, alle tien nominaties voor de nationale event awards met eremetaal beloond.

related partner content for mobile comes here

Het niveau van de inzendingen voor deze vijfde editie was volgens de voorzitter hoog; de stijgende lijn zet zich voort, ‘wat aantoont dat events inmiddels een serieuze communicatietool zijn’. Punt van aandacht blijft echter de meetbaarheid. De Vries: ‘Met een zin als “de bezoekers gingen blij naar huis” kan de jury niks. Kwantificeer je niet, dan val je af, net als bij de Effies.’

Naast de Eva’s reikte Stichting Excellent Event dit jaar voor het eerst ook de Prix d’honneur uit voor ‘speciale inzet voor het vak’. De Gouden Appel (opdrachtgeverszijde) ging naar Wout Dekker, hoofd communicatie Politie regio Utrecht. De Gouden Adam (aanbiederszijde) was voor brancheclub Idea (Independent Dutch Eventmarketing Association).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in