Vier keer goud bij Eva’s


Zilver was er voor Randstad en Nuon; brons ging naar Randstad, BMW, Grolsch en Rabobank. Daarmee heeft de jury, onder leiding van Wim de Vries, alle tien nominaties voor de nationale event awards met eremetaal beloond.
Het niveau van de inzendingen voor deze vijfde editie was volgens de voorzitter hoog; de stijgende lijn zet zich voort, ‘wat aantoont dat events inmiddels een serieuze communicatietool zijn’. Punt van aandacht blijft echter de meetbaarheid. De Vries: ‘Met een zin als “de bezoekers gingen blij naar huis” kan de jury niks. Kwantificeer je niet, dan val je af, net als bij de Effies.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast de Eva’s reikte Stichting Excellent Event dit jaar voor het eerst ook de Prix d’honneur uit voor ‘speciale inzet voor het vak’. De Gouden Appel (opdrachtgeverszijde) ging naar Wout Dekker, hoofd communicatie Politie regio Utrecht. De Gouden Adam (aanbiederszijde) was voor brancheclub Idea (Independent Dutch Eventmarketing Association).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid