Hoe kijken we straks?
In Engeland zijn de toekomstige gewoontes van tv-kijkers getest.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De proefkonijnen kregen de beschikking over nieuwe snufjes als het Microsoft-mediacentrum (een pc die erg lijkt op een tv) en een apparaat waarmee je mobiel tv kunt kijken. Lieten ze de traditionele tv en masse links liggen ten gunste van modernere apparatuur?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat bleek erg mee te vallen. Het ouderwetse tv-kijken daalde met slechts 15 procent. Het goede nieuws voor adverteerders: de totale kijktijd steeg met 32 procent. Het percentage mobiel kijken viel wat tegen. On-demand-programma’s werden redelijk veel opgevraagd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid