Overslaan en naar de inhoud gaan

Fox Kids TV-Cards terug bij Super De Boer

Super De Boer en Fox Kids slaan opnieuw de handen ineen voor een nieuwe TV-Cards-actie. Van week 17 tot en met week 23 (maandag 19 april…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe cards en de vernieuwde viewers waarin de cards bekeken kunnen worden, zijn verbeterd waardoor een veel scherper beeld ontstaat. Op de nieuwe cards staan de characters uit de negen meest popu-laire tv-series van Fox Kids.
Naast winnercards en glittercards die vorig jaar ook verkrijgbaar waren, introduceert Super De Boer dit jaar de Golden Ticket. Op dit ticket staat een unieke code die toegang geeft tot de exclusieve voorpremière van Shrek2, de zomertopfilm van 2004.

related partner content for mobile comes here

Ook organiseert Super De Boer dit jaar voor het eerst een landelijke ruilmiddag. Vorig jaar organiseerden individuele supermarktmanagers kleinschalige ruilmiddagen. Daar kwamen toen al duizenden kinderen (met hun ouders) op af. Dit jaar wordt de ruilmiddag op zaterdag 29 mei in alle Super De Boer-vestigingen gehouden.
De actie wordt net als vorig jaar breed ondersteund door kleurrijk winkelmateriaal, zoals banieren, sfeer-streamers, ballonnen en vlaggenlijnen, reclame op televisie, in landelijke dagbladen, in de Verswijzer van Super De Boer, in het Fox Kids magazine en op de internetsite van Fox Kids.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in