
Het project Gastvrije Stad is onderdeel van de Haagse citymarketingstrategie. De aftrap vindt plaats tijdens een congres over citymarketing op 28 mei. Wethouder Citymarketing Frits Huffnagel zal voor het Fortis Circustheater samen met een aantal Haagse dienstverleners symbolisch het startschot geven.
Jaarlijks trekt Den Haag zo’n 50 miljoen bezoekers, van strandgasten tot internationale delegaties. Den Haag profileert zich steeds meer als internationale stad. Het hoogwaardige voorzieningenniveau dat daar bij past is aanwezig, maar diezelfde kwaliteit moet ook worden ervaren in de dienstverlening bij winkels, openbaar vervoer, taxi’s, restaurants, cafés en hotels.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensTer verbetering van de gastvrijheid werken de gemeente Den Haag en vijftien Haagse organisaties nauw samen en is er een aanpak voor de komende jaren ontwikkeld. In eerste instantie gaan zo’n twintig gastvrijheidactiviteiten van start, waaronder trainingen voor het personeel.
Op 28 mei start ook een campagne gericht op iedereen die in de stad actief is. Van winkelbediende, ober tot taxichauffeur moet ervan bewust worden dat zij belangrijke ambassadeurs voor de stad zijn. Want meer bezoekers betekent meer omzet, meer werkgelegenheid en meer inkomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee