Nederland 1 marktleider in week 20
Nederland 1 was in week 15 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 19,3 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 had 5,9 procent en Nederland 3 8,5 procent. RTL4 scoorde 14,6 procent, RTL5 kwam uit op 7,9, RTL7 scoorde 4,3 en RTL8 2,5 procent. SBS6 had een aandeel van 11,8 procent, Net5 had 5,4 procent en Veronica 6,3.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Spoorloos was het best bekeken programma van de week met 2,079 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zaterdag had 1,845 miljoen kijkers. Radar had 1,680 miljoen kijkers, de UEFA cup finale Glasgow Rangers-Zenit was goed voor 1,586 miljoen, De Reünie werd bekeken door 1,546 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid