Dela haakt in op de ‘day after’
Creatief bureau Ogilvy & Mather verzorgt voor Dela een dagbladadvertentie die inhaakt op de ‘day after’ de dag dat de wereld zou…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De advertentie sluit aan bij de langer lopende campagne die Ogilvy voor Dela bedacht. Deze spoort mensen aan om iets moois tegen elkaar te zeggen, nu het nog kan. De advertentie, die eenmalig in de Volkskrant zal verschijnen, suggereert dat mensen op 21 december aardig tegen elkaar waren, omdat de wereld misschien zou vergaan. Dela hoopt dat iedereen deze modus vasthoudt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits:
Art: Darre van Dijk (Ogilvy)
Copy: Piebe Piebenga (Ogilvy)
Klant: Martin Kersbergen (Dela)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid