
'Een groot doel. Of een groot idee. Of allebei. Dat is de brandstof voor een viral. De meest (kosten)efficiente manier van communicatie. Eigenlijk zouden we alleen nog virals moeten bedenken. Alleen: je kan ze niet bedenken. Het overkomt je met voorbedachte rade. Hooguit. En: niet in elk merk of product schuilt een viralwaardig idee. Hoe dan ook, mijn top 3, viralen zonder rivalen:'
1. Invisible children/ Kony
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens2. TNT/ Push to Add Drama
3. Chipotle/ Cultivate a better world.
Zie voor de toelichting van Pim Kok, plus meer topcampagnes, de laatste Adformatie van het jaar (inclusief Kerstrapport) die donderdag verschijnt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee