Overslaan en naar de inhoud gaan

De Beste Campagnes van 2012: deel 1

Adformatie vroeg creatieven naar de beste campagnes van 2012. De top 3 van Pim Kok (creative director N=5).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Een groot doel. Of een groot idee. Of allebei. Dat is de brandstof voor een viral. De meest (kosten)efficiente manier van communicatie. Eigenlijk zouden we alleen nog virals moeten bedenken. Alleen: je kan ze niet bedenken. Het overkomt je met voorbedachte rade. Hooguit. En: niet in elk merk of product schuilt een viralwaardig idee. Hoe dan ook, mijn top 3, viralen zonder rivalen:'

related partner content for mobile comes here

1. Invisible children/ Kony

2. TNT/ Push to Add Drama

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

3. Chipotle/ Cultivate a better world.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Zie voor de toelichting van Pim Kok, plus meer topcampagnes, de laatste Adformatie van het jaar (inclusief Kerstrapport) die donderdag verschijnt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in