De Beste Campagnes van 2012: deel 1
Adformatie vroeg creatieven naar de beste campagnes van 2012. De top 3 van Pim Kok (creative director N=5).
'Een groot doel. Of een groot idee. Of allebei. Dat is de brandstof voor een viral. De meest (kosten)efficiente manier van communicatie. Eigenlijk zouden we alleen nog virals moeten bedenken. Alleen: je kan ze niet bedenken. Het overkomt je met voorbedachte rade. Hooguit. En: niet in elk merk of product schuilt een viralwaardig idee. Hoe dan ook, mijn top 3, viralen zonder rivalen:'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
1. Invisible children/ Kony
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis2. TNT/ Push to Add Drama
3. Chipotle/ Cultivate a better world.
Zie voor de toelichting van Pim Kok, plus meer topcampagnes, de laatste Adformatie van het jaar (inclusief Kerstrapport) die donderdag verschijnt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid