De Bijenkorf lanceert campagne Drie Dwaze Dagen
De Drie Dwaze Dagen is het driedaagse koopjesevenement van De Bijenkorf. Vanaf donderdag 29 september is het weer zover. Selmore maakte een campagne waarin een vrouw haar vaste personal shopper inwisselt voor een spierbonk. Het bureau is ook verantwoordelijk voor het campagnebeeld dat op de boekjes en andere uitingen wordt gebruikt.
Isobar bouwde de bijbehorende app voor iPhone/iPad/Android. Mensen die de app hebben gedownload konden afgelopen weekend al de Drie Dwaze Dagen-boekjes inzien. Ook kon de campagne al worden bekeken. De app laat normaal gesproken de nieuwste iMagazine van de Bijenkorf zien en is speciaal voor de Drie Dwaze Dagen omgebouwd.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe app is beschikbaar voor Apple via deze link en voor Android via deze.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid