Overslaan en naar de inhoud gaan

De Bijenkorf lanceert campagne Drie Dwaze Dagen

De Bijenkorf gaat van start met de nieuwe campagne voor Drie Dwaze Dagen die volgende week van start gaan. Selmore maakte de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Drie Dwaze Dagen is het driedaagse koopjesevenement van De Bijenkorf. Vanaf donderdag 29 september is het weer zover. Selmore maakte een campagne waarin een vrouw haar vaste personal shopper inwisselt voor een spierbonk. Het bureau is ook verantwoordelijk voor het campagnebeeld dat op de boekjes en andere uitingen wordt gebruikt.

related partner content for mobile comes here

Isobar bouwde de bijbehorende app voor iPhone/iPad/Android. Mensen die de app hebben gedownload konden afgelopen weekend al de Drie Dwaze Dagen-boekjes inzien. Ook kon de campagne al worden bekeken. De app laat normaal gesproken de nieuwste iMagazine van de Bijenkorf zien en is speciaal voor de Drie Dwaze Dagen omgebouwd.

De app is beschikbaar voor Apple via en voor Android via.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in