Overslaan en naar de inhoud gaan

ING: tijd voor een nieuw verhaal (brandbarometer)

ING staat op nummer drie in de brandbarometer. Aanleiding is de negatieve berichtgeving online de laatste weken. Het concern ging hard…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING staat op nummer drie in de brandbarometer. Aanleiding is de negatieve berichtgeving online de laatste weken. Het concern ging hard onderuit op de AEX en sloot af met een min van 6,9 procent. Tijdens de kredietcrisis verloor ING fors vanwege investeringen in Amerikaanse hypotheken en omdat staatssteun moest worden aangevraagd.En recent berichtte de Amerikaanse hypotheekwaakhond Federal Housing Finance Agency (FHFA) dat banken onvolledige informatie hebben verstrekt bij de doorverkoop van Amerikaanse hypotheken. Ook dat bezorgde ING geen positieve publiciteit. Het bedrijf is slachtoffer in de beeldvorming.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in