ING: tijd voor een nieuw verhaal (brandbarometer)
ING staat op nummer drie in de brandbarometer. Aanleiding is de negatieve berichtgeving online de laatste weken. Het concern ging hard…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
ING staat op nummer drie in de brandbarometer. Aanleiding is de negatieve berichtgeving online de laatste weken. Het concern ging hard onderuit op de AEX en sloot af met een min van 6,9 procent. Tijdens de kredietcrisis verloor ING fors vanwege investeringen in Amerikaanse hypotheken en omdat staatssteun moest worden aangevraagd.En recent berichtte de Amerikaanse hypotheekwaakhond Federal Housing Finance Agency (FHFA) dat banken onvolledige informatie hebben verstrekt bij de doorverkoop van Amerikaanse hypotheken. Ook dat bezorgde ING geen positieve publiciteit. Het bedrijf is slachtoffer in de beeldvorming. Naar de brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid