Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Nima Awards 2011 bekend

In elk van de vier categorieën koos de jury vijf genomineerden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nima roept ieder jaar het marketingnetwerk op om succes stories te signaleren en daarmee inspirerende cases aan te dragen. Dat levert dit jaar de volgende lijst genomineerden op.

related partner content for mobile comes here

Marketingbedrijf van het jaar
KLM
Wehkamp
Jumbo Supermarkten
ASN
Scotch & Soda

Duurzaam Ondernemen
Plus Supermarkten
Ugly Foods
Ricoh
Arla Foods
DSM

Klantgericht Ondernemen
SOA Aids Nederland
Rituals
Vanmoof fietsen
Seats2meet.com
Cool Blue

Digitale Marketing
Vodafone
Droam.nl
ID&T
Eliza was here
We transfer

De cases worden op dit moment gebouwd in samenwerking met de Senior Marketing Professionals (SMP) die dit traject als onderdeel van hun permanente educatie ondersteunen. De twintig finalisten die op 20 oktober door de vakjury gekozen worden, zullen tijdens het Awards event op 24 november hun case pitchen om zo de steun van de jury en de event bezoekers voor zich te winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in