Discovery Channel met Glenfiddich Challenge
Dit is een 'bikkelharde' tocht door de Schotse Laag- en Hooglanden. Drie duo’s moeten al lopend, klimmend, varend en vliegend proberen om aan de eindstreep te komen, waarbij ze onderweg ook nog hun eigen vis moeten vangen en bereiden op een zelfgemaakt vuur.
Discovery Channel zendt beelden van de Challenge in november en december uit en is op dit moment via de eigen kanalen bezig om kandidaten te werven voor de selectiedagen op 21 en 22 september. Daar mogen negen teams onderling uitmaken wie de reis naar Schotland mag maken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe challenge sluit aan bij de merkbelofte van Discovery Channel: 'Tot hier en verder'. Julien Remers, brandmanager van Glenfiddich, zegt dat dit de reden is om voor Discovery Channel te kiezen: 'Als eerste merk ter wereld die Single Malt Whisky ging verkopen en daarmee de categorie heeft uitgevonden, behoort pionieren tot het DNA van Glendfiddich. Al eeuwenlang drinken mensen onze whisky om zichzelf te belonen. Nu geven we Glendfiddich-liefhebbers de kans om zichzelf de ultieme beloning te gunnen.'
De Glenfiddich Challenge 2011 wordt verzorgd in samenwerking met mediabureau Mediaxplain.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid