Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Channel met Glenfiddich Challenge

Samen met het Schotse whiskymerk Glenfiddich organiseert Discovery Channel van 6 tot en met 9 oktober de Glenfiddich Challenge 2011.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is een 'bikkelharde' tocht door de Schotse Laag- en Hooglanden. Drie duo’s moeten al lopend, klimmend, varend en vliegend proberen om aan de eindstreep te komen, waarbij ze onderweg ook nog hun eigen vis moeten vangen en bereiden op een zelfgemaakt vuur.

related partner content for mobile comes here

Discovery Channel zendt beelden van de Challenge in november en december uit en is op dit moment via de eigen kanalen bezig om kandidaten te werven voor de selectiedagen op 21 en 22 september. Daar mogen negen teams onderling uitmaken wie de reis naar Schotland mag maken.

De challenge sluit aan bij de merkbelofte van Discovery Channel: 'Tot hier en verder'. Julien Remers, brandmanager van Glenfiddich, zegt dat dit de reden is om voor Discovery Channel te kiezen: 'Als eerste merk ter wereld die Single Malt Whisky ging verkopen en daarmee de categorie heeft uitgevonden, behoort pionieren tot het DNA van Glendfiddich. Al eeuwenlang drinken mensen onze whisky om zichzelf te belonen. Nu geven we Glendfiddich-liefhebbers de kans om zichzelf de ultieme beloning te gunnen.'

De Glenfiddich Challenge 2011 wordt verzorgd in samenwerking met mediabureau Mediaxplain.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in