Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP: 88 inzendingen

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft dit jaar 88 inzendingen ontvangen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De groei aan online inzendingen zet door. Binnen deze categorie een toename aan campagnes op social media. Het soort inzendingen is verder volgens SJP zeer divers. Naast de bekende inzenders zoals de Koninklijke Landmacht, het UMC Utrecht en de Rijksoverheid zien we onder meer Luchtverkeersleiding Nederland, PostNL, Houthoff Buruma, Deloitte, Ernst & Young, Evean Thuiszorg, Sogeti, ABN Amro, Rabobank, het productschap Tuinbouw, Eneco, Alliander, Stedin, NS, Randstad, de Politie, Croon elektrotechniek, Mammoet, het Nederlandse Loodswezen, de Belastingdienst en Werken bij de EU.

Kroonen is erg blij met de vijf inzendingen in de categorie Employer Brand. ‘Werkgevers die structureel aan hun merk bouwen én daarbinnen jarenlang met hun bureaus creatief werk maken verdienen nu al een compliment. Of dat ook leidt tot een Magneet is aan de jury’s, die zich de komende weken over de inzendingen gaan buigen.'

De nominaties en winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Employer Branding Experience 2011. Dit vakcongres over werkgeversmerken, recruitment en arbeidsmarktcommunicatie is op 3 november in de Philharmonie in Haarlem. Al het ingezonden werk, inclusief de Jong Talent campagnes worden daar geëxposeerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in