SJP: 88 inzendingen
Vorig jaar waren er nog 140 inzendingen. ‘Dit beeld komt aardig overeen met de situatie op de arbeidsmarkt’, zegt SJP-voorzitter Hans Kroonen. 'We wisten dat we onder de 140 van vorig seizoen zouden blijven. Wij zijn wel blij dat we het seizoen hebben opgerekt tot en met juni 2011, want in die laatste maanden is er nog veel goed werk gemaakt.’
De groei aan online inzendingen zet door. Binnen deze categorie een toename aan campagnes op social media. Het soort inzendingen is verder volgens SJP zeer divers. Naast de bekende inzenders zoals de Koninklijke Landmacht, het UMC Utrecht en de Rijksoverheid zien we onder meer Luchtverkeersleiding Nederland, PostNL, Houthoff Buruma, Deloitte, Ernst & Young, Evean Thuiszorg, Sogeti, ABN Amro, Rabobank, het productschap Tuinbouw, Eneco, Alliander, Stedin, NS, Randstad, de Politie, Croon elektrotechniek, Mammoet, het Nederlandse Loodswezen, de Belastingdienst en Werken bij de EU.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaKroonen is erg blij met de vijf inzendingen in de categorie Employer Brand. ‘Werkgevers die structureel aan hun merk bouwen én daarbinnen jarenlang met hun bureaus creatief werk maken verdienen nu al een compliment. Of dat ook leidt tot een Magneet is aan de jury’s, die zich de komende weken over de inzendingen gaan buigen.'
De nominaties en winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Employer Branding Experience 2011. Dit vakcongres over werkgeversmerken, recruitment en arbeidsmarktcommunicatie is op 3 november in de Philharmonie in Haarlem. Al het ingezonden werk, inclusief de Jong Talent campagnes worden daar geëxposeerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid