(Campagne) Coca-Cola Zero lanceert gameplatform
Het nieuwe online gaming platform biedt dagelijks informatie, reviews en trailers over de allernieuwste games. De Coke Zero Gaming Zone op MSN richt zich op mannen in de leeftijd van 18 tot en met 25 jaar, en wordt in negen verschillende Europese landen uitgerold.
Gameblogger Boris van de Ven wordt het gezicht van de Coke Zero Gaming Zone op MSN en zal regelmatig bloggen over de nieuwste games.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamMichel Palmen, senior brand manager Coca-Cola Zero: ‘Gaming en Coca-Cola Zero passen perfect bij elkaar. Doel is dat de Coke Zero Gaming Zone ‘the place to be’ wordt voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de laatste nieuwtjes uit de gamewereld.’
On-pack en in-store promotie
Coca-Cola Zero promoot de lancering online en in-store met een on-pack promotie, waarbij consumenten gedurende de komende 3 maanden iedere dag kans maken op een Playstation®3.
Daarnaast organiseert Coca-Cola Zero samen met PlayStation® een premium Gaming Experiential Tour: in een speciale truck kunnen consumenten gamen met de allernieuwste Playstation, en een blikje Coke Zero drinken.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid