Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Coca-Cola Zero lanceert gameplatform

Coca-Cola Zero begeeft zich op het terrein van gaming, met de Nederlandse versie van Coke Zero Gaming Zone op MSN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe biedt dagelijks informatie, reviews en trailers over de allernieuwste games. De Coke Zero Gaming Zone op MSN richt zich op mannen in de leeftijd van 18 tot en met 25 jaar, en wordt in negen verschillende Europese landen uitgerold.

related partner content for mobile comes here

Gameblogger Boris van de Ven wordt het gezicht van de Coke Zero Gaming Zone op MSN en zal regelmatig bloggen over de nieuwste games.

Michel Palmen, senior brand manager Coca-Cola Zero: ‘Gaming en Coca-Cola Zero passen perfect bij elkaar. Doel is dat de Coke Zero Gaming Zone ‘the place to be’ wordt voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de laatste nieuwtjes uit de gamewereld.’

On-pack en in-store promotie
Coca-Cola Zero promoot de lancering online en in-store met een on-pack promotie, waarbij consumenten gedurende de komende 3 maanden iedere dag kans maken op een Playstation®3.

Daarnaast organiseert Coca-Cola Zero samen met PlayStation® een premium Gaming Experiential Tour: in een speciale truck kunnen consumenten gamen met de allernieuwste Playstation, en een blikje Coke Zero drinken.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in