Overslaan en naar de inhoud gaan

ING kiest Draftfcb voor direct

ING Nederland heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor Draftfcb als nieuw bureau voor Directe Communicatie en de ING Kantoren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Draftfcb wordt ingeschakeld voor de ontwikkeling van activerende campagnes in direct (e-)mail en kantoren voor de verschillende producten van ING, zoals sparen, beleggen, betalen en hypotheken. Daarnaast zal het bureau verantwoordelijk worden voor de doorvertaling van ATL campagnes binnen de genoemde kanalen.

related partner content for mobile comes here

Hiervoor werkte ING met verschillende bureaus samen. Volgens woordvoerder Daan Heijbroek was dit ook de reden voor de bureauoriëntatie. 'ING wilde meer structuur aanbrengen in de directe communicatie en de versnippering tegen gaan.' Het thema-account is ondergebracht bij UbachsWisbrun/JWT.

Draftfcb blijkt niet het enige bureau voor Directe Communicatie te zijn. Het bureau Boemmm, wat al voor ING werkte, heeft zich in de oriëntatie opnieuw bewezen en blijft voor ING werken, zo laat Heijbroek weten. (Toevoeging 6 september).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in