Social media campagne tegen aanleg van Blankenburgtunnel
"Kies vóór een mooi Midden-Delfland, stem tegen de Blankenburgtunnel," luidt de slogan van de campagne. De Blankenburgtunnel zou een verbinding moeten vormen tussen de A20 en de A15 ten westen van Rotterdam. Met deze campagne wil Natuurmonumenten voorkomen dat er opnieuw een grote aanslag wordt gedaan op het unieke landschap van Midden-Delfland.
Op de speciale Facebook-pagina van Boswachter Guus kan direct een handtekening gezet worden. Ook is het ook mogelijk tegen te stemmen via Twitter met de hashtag #BBTNEE en via de website. Via social media kunnen medestanders een statement maken tegen de Blankenburgtunnel en stemmen werven binnen hun eigen netwerk.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisInmiddels heeft Natuurmonumenten, in samenwerking met andere(lokale) organisaties 20.000 handtekeningen tegen de Blankenburgtunnel binnen. Er zijn in totaal 40.000 handtekeningen nodig om de bouw van de tunnel tegen te gaan. De social media campagne is ontwikkeld in samenwerking met Social Inc.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid