Overslaan en naar de inhoud gaan

Social media campagne tegen aanleg van Blankenburgtunnel

Natuurmonumenten is gestart met een actie via Facebook en Twitter om met als doel om 40.000 handtekeningen te verzamelen voor behoud van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Kies vóór een mooi Midden-Delfland, stem tegen de Blankenburgtunnel," luidt de slogan van de campagne. De Blankenburgtunnel zou een verbinding moeten vormen tussen de A20 en de A15 ten westen van Rotterdam. Met deze campagne wil Natuurmonumenten voorkomen dat er opnieuw een grote aanslag wordt gedaan op het unieke landschap van Midden-Delfland.

related partner content for mobile comes here

Op de speciale van Boswachter Guus kan direct een handtekening gezet worden. Ook is het ook mogelijk tegen te stemmen via Twitter met de hashtag en via de website. Via social media kunnen medestanders een statement maken tegen de Blankenburgtunnel en stemmen werven binnen hun eigen netwerk.

Inmiddels heeft Natuurmonumenten, in samenwerking met andere(lokale) organisaties 20.000 handtekeningen tegen de Blankenburgtunnel binnen. Er zijn in totaal 40.000 handtekeningen nodig om de bouw van de tunnel tegen te gaan. De social media campagne is ontwikkeld in samenwerking met Social Inc.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in