Overslaan en naar de inhoud gaan

ContactMerk

Merken willen geen contact is mijn recente ervaring en dat is schokkend. Er worden dagelijks allerlei Merkvakmensen ingezet die met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Prachtig, maar de momenten waar Merken echt contact kunnen maken, door de inspanningen van al die vakmensen, plegen ze MerkMoord. Probeer maar eens als argeloze Consumens in contact te komen met een Merk om een klacht of idee te melden.

related partner content for mobile comes here

Mijn ervaringen van de laatste tijd om contact met Merken te krijgen zijn erbarmelijk. Met een aantal persoonlijke ervaringen en die uit mijn omgeving was er reden genoeg om een onderzoekje op te zetten. Dat stelde de vraag "hoe open staan Merken voor contact met Consumensen en hoe makkelijk maken ze het om dat contact tot stand te brengen?

Nou het is schokkend om te zien en te horen dat veel Merken contact met hun Merkafnemers helemaal niet op prijs stellen. Ze gooien bij wijze van spreken hun product over de schutting en rennen weg. Met name servicegerichte Merken zoals UPC, Het Parool, NRC, Alpro en vele anderen verzuimen in grote getale. Niet de minste Merken. Daar gaan alle inspanningen van Merkenbouwers.

Maar misschien moeten deze zelfde bouwers ook bij zichzelf te raden gaan en beginnen bij het begin. Niet primair zorgen dat er klanten naar de Merken komen maar dat ze echt contact met een Merk kunnen krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in