ContactMerk


Prachtig, maar de momenten waar Merken echt contact kunnen maken, door de inspanningen van al die vakmensen, plegen ze MerkMoord. Probeer maar eens als argeloze Consumens in contact te komen met een Merk om een klacht of idee te melden.
Mijn ervaringen van de laatste tijd om contact met Merken te krijgen zijn erbarmelijk. Met een aantal persoonlijke ervaringen en die uit mijn omgeving was er reden genoeg om een onderzoekje op te zetten. Dat stelde de vraag "hoe open staan Merken voor contact met Consumensen en hoe makkelijk maken ze het om dat contact tot stand te brengen?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNou het is schokkend om te zien en te horen dat veel Merken contact met hun Merkafnemers helemaal niet op prijs stellen. Ze gooien bij wijze van spreken hun product over de schutting en rennen weg. Met name servicegerichte Merken zoals UPC, Het Parool, NRC, Alpro en vele anderen verzuimen in grote getale. Niet de minste Merken. Daar gaan alle inspanningen van Merkenbouwers.
Maar misschien moeten deze zelfde bouwers ook bij zichzelf te raden gaan en beginnen bij het begin. Niet primair zorgen dat er klanten naar de Merken komen maar dat ze echt contact met een Merk kunnen krijgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid