Overslaan en naar de inhoud gaan

Cheil Worldwide investeert in Iris

Cheil Worldwide zegt dat het Iris binnen vijf jaar mogelijk volledig overneemt. Op dit moment heeft het een 'significant aandeel' genomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cheil Worldwide, het reclamebureaunetwerk dat de headquarters heeft staan in het Zuid-Koreaanse Seoul, heeft dinsdag 25 november aangekondigd dat het een significant aandeel neemt in het - eveneens - wereldwijde bureau Iris. Cheil Worldwide (het kantoor in Nederland heeft zichzelf omgedoopt tot Cheel) houdt de mogelijkheid open om Iris Worldwide in een periode van vijf jaar voor de volle 100 procent over te nemen.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking die voortvloeit uit de investering, stelt de organistaties naar eigen zeggen in staat om de activiteiten te verdiepen en uit te breiden.

Foto: v.l.n.r.: Stewart Shanley - Iris, Daiki Lim - Cheil, Ian Millner - Iris

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in