Overslaan en naar de inhoud gaan

Bilder & de Clercq doet een Tescootje op Schiphol

De hip en happening foodstore komt een een interactieve boodschappenmuur. Net als Tesco in 2011 in Zuid-Korea deed.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bilder & De Clercq is gestart met het innovatieve foodconcept &;The Wall&;, een interactieve boodschappenmuur, in de kantoorgebouwen WTC Schiphol Airport, The Base en het hoofdkantoor van Schiphol Group zelf. Vorig jaar september deed Bilder & De Clerq al op het Googlekantoor aan de Amsterdamse Zuidas.

related partner content for mobile comes here

Behoefte werknemers
Werknemers kunnen via &;the Wall&; of online via hun smartphone een gerecht uitkiezen en krijgen de ingrediënten hiervoor op kantoor bezorgd. Met deze nieuwe service zegt Schiphol Central Business District (CBD) te willen inspelen op de behoefte van werknemers om met gemak, inspiratie en tijdwinst, werk en privé te combineren.

Veelal biologisch
Er worden wekelijks veertien recepten via The Wall en de speciale app aangeboden, die met extra&;s zoals brood of een nagerecht kunnen worden uitgebreid. De ingrediënten die nodig zijn voor het gerecht worden in de juiste hoeveelheden met het recept, aan het einde van de middag op het kantoor van keuze bezorgd. De ingrediënten van de gerechten zijn veelal biologisch, en worden zoveel mogelijk lokaal ingekocht. Bilder & De Clercq biedt de juiste hoeveelheden aan ook om verspilling van voedsel tegen te gaan.

Metro
Het concept &;boodschappenmuur&; werd - op veel grotere schaal - ook al eens uitgerold in 2011, en wel door retailconcern Tesco in Zuid-Korea. (Zie video hieronder.) Het leverde destijds een schat aan prijzen op, onder andere bij Cannes Lions. (.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in