Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola wil met eigen 'branded' muziektrack in game 'Just Dance Now' tieners aanzetten om meer te bewegen

De in Nederland geschreven muziektrack is naast hits van Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé de enige branded content in de game Dance…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola weet als enige merk een muziektrack toe te voegen aan de populaire dance game Just Dance Now. Daarmee is de song de enige branded content in de game. In de game moeten spelers zo goed mogelijk de choreografie op het scherm nadansen, die speciaal is ontwikkeld door game-uitgever Ubisoft. Andere muziek waar &;gamers&; op kunnen dansen, zijn hits van Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé. Van het spel zijn wereldwijd meer dan 50 miljoen exemplaren verkocht.

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola zegt met de branded content in de game tieners te willen aanzetten om meer te bewegen door te dansen. &;Bewegen is immers gezond en van dansen worden we vrolijker.&; Ter promotie is dit weekend een danscompetitie gestart in Frankrijk, waarin 50.000 jongeren uit zes verschillende steden strijden voor een unieke dance venue

De track, genaamd ‘The Choice is Yours’, is volledig geproduceerd en gezongen door Darre van Dijk, chief creative officer van Ogilvy & Mather Amsterdam. De lancering ervan in Just Dance sluit aan bij de Pan-Europese ‘Choose Happiness’ campagne van Coca-Cola, waarin Ogilvy & Mather Amsterdam eerder al een grote rol speelde.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in