Overslaan en naar de inhoud gaan

Energize ontwikkelt online campagne voor Plusbricks spaaractie

Als een kind de baas van een supermarkt zou zijn, dan zouden onze supermarkten er heel anders uitzien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klanten van Plus ontvangen vanaf maandag bij elke vijftien euro aan boodschappen een Plusbricks-pakket met één van de zestig unieke bouwstenen om een eigen Plus supermarkt te bouwen.Ter ondersteuning van de de spaaractie ontwikkelde Energize een online campagne, actiesite en videocontent.

related partner content for mobile comes here

Voor de ontwikkeling van de campagne maakte Energize gebruik van de creatieve kracht van kinderen. Met de vraag &;als jij de baas van de supermarkt zou zijn, hoe zou deze er dan uitzien?&;, werden zes kinderen uitgedaagd hun eigen droomsupermarkt te bouwen. Door de resultaten en verhalen die hieruit voortkwamen vast te leggen en te delen, hoopt Plus andere kinderen te motiveren om aan de slag te gaan met Plusbricks.

Aansluitend roept Plus de kinderen op om vanaf 27 september (via hun ouders), op de Facebookpagina van Plus een foto van hun eigen supermarkt te delen. Hierdoor maken ze kans om op een dag de baas te zijn van een échte Plus supermarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in