Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola en KNVB verlengen partnership om jongeren kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl

KNVB en The Coca-Cola Company Nederland hebben hun partnership tot 2018 verlengd en de samenwerking verder uitgebreid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In navolging van de relatie tussen Aquarius, de sportdrank van Coca-Cola, en de KNVB sinds 2010, slaan de voetbalbond en Coca-Cola de komende drie jaar de handen ineen.

related partner content for mobile comes here

&;Centraal in deze samenwerking&;, laten de samenwerkende partijen weten, &;is het streven om meer jongeren te laten voetballen en de voetbalbeleving in Nederland van een positieve impuls te voorzien.&; Daarnaast zeggen beide partijen de ambitie te hebben om jongeren naast meer beweging, beter te informeren over en kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl.

De officiële aftrap voor het partnership tussen Coca-Cola en de KNVB is op maandag 31 augustus. In de kantine van Excelsior in Rotterdam wordt de samenwerking nog nader toegelicht. Het frisdrankconcern: &;Deze locatie is niet toevallig gekozen: Coca-Cola en Excelsior werken namelijk al een aantal jaar met succes samen om Rotterdamse jongeren meer te laten bewegen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in