Coca-Cola en KNVB verlengen partnership om jongeren kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl
In navolging van de relatie tussen Aquarius, de sportdrank van Coca-Cola, en de KNVB sinds 2010, slaan de voetbalbond en Coca-Cola de komende drie jaar de handen ineen.
'Centraal in deze samenwerking', laten de samenwerkende partijen weten, 'is het streven om meer jongeren te laten voetballen en de voetbalbeleving in Nederland van een positieve impuls te voorzien.' Daarnaast zeggen beide partijen de ambitie te hebben om jongeren naast meer beweging, beter te informeren over en kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe officiële aftrap voor het partnership tussen Coca-Cola en de KNVB is op maandag 31 augustus. In de kantine van Excelsior in Rotterdam wordt de samenwerking nog nader toegelicht. Het frisdrankconcern: 'Deze locatie is niet toevallig gekozen: Coca-Cola en Excelsior werken namelijk al een aantal jaar met succes samen om Rotterdamse jongeren meer te laten bewegen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid