Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax staakt Glossy

Audax Publishing staakt per januari de titel Glossy. Het is één van de gevolgen van het feit dat Audax 'meer focus wil aanbrengen in haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 'focus' betekent ook dat bij dochter Uitgeverij De Vrijbuiter Mijn Geheim in print en digitaal verder wordt uitgebouwd en Intens wordt gestaakt. Volgens de laatste Hoi-cijfers (Q2) daalde de oplage van Intens met 13,5 procent.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast werd de samenwerking voor advertentiewerving tussen Audax Publishing en uitgeverij Hearst (NL Mag) beëindigd.

Over het stoppen van het magazine Glossy worden verder geen mededelingen gedaan. Glossy zag de oplage in het tweede kwartaal dalen van 58.781 naar 52.513 exemplaren.

Later meer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in