Audax staakt Glossy
Audax Publishing staakt per januari de titel Glossy. Het is één van de gevolgen van het feit dat Audax 'meer focus wil aanbrengen in haar…
De 'focus' betekent ook dat bij dochter Uitgeverij De Vrijbuiter Mijn Geheim in print en digitaal verder wordt uitgebouwd en Intens wordt gestaakt. Volgens de laatste Hoi-cijfers (Q2) daalde de oplage van Intens met 13,5 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarnaast werd al eerder dit jaar de samenwerking voor advertentiewerving tussen Audax Publishing en uitgeverij Hearst (NL Mag) beëindigd.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOver het stoppen van het magazine Glossy worden verder geen mededelingen gedaan. Glossy zag de oplage in het tweede kwartaal dalen van 58.781 naar 52.513 exemplaren.
Later meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid