Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips komt morgen met nieuwe merkidentiteit

Negen jaar na ‘Sense and Simplicity’ onthult Philips morgen zijn nieuwe merkpositionering. Daarbij hoort een nieuw logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woensdag 13 november zal Philips-ceo Frans van Houten de nieuwe merkpositionering bekend maken en toelichten.

related partner content for mobile comes here

Philips pakt pr-wise flink uit rond de rebranding, zo schrijft Het bedrijf haalde afgelopen vrijdag alvast zijn oude logo van het hoofdkantoor in Amsterdam. Dat leverde al wat speculaties op.

Philips heeft daarnaast een ingezet om buzz te creëren rond het nieuwe logo.

Het nieuwe logo lijkt terug te grijpen op het oude logo met het schild.

In 2004 veranderde Philips (ook na negen jaar) zijn slogan ‘Let’s make things better’ in de merkbelofte ‘Sense and Simplicity’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in